13-14 Rankings and RPI - Page 23 - SEC Basketball Talk - SECTalk.com - Page 23

Jump to content

Welcome to SECTalk.com

Welcome to SECTalk.com -- The Home of 6 Straight National Titles!

You are currently accessing our site as a guest which means you can't access all of our features such as social groups, sports betting, and many more. By joining our free community you will have access to all of these great features as well as to participating in our forums, contacting other members, and much more. Registration only takes a minute and SECTalk.com is absolutely free, so please join today!

If you have any problems registering or signing in, please contact us.

Countdown to Kickoff
372448
DaysHoursMinutesSeconds
Countdown Jersey Thread


Latest Topics


Latest News


Top High Fived

Top Bettors


13-14 Rankings and RPI

- - - - -

  • Please log in to reply
366 replies to this topic

#331
hog_heaven

hog_heaven
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Posts:
    4,107
  • Age:
    32
  • Joined:
    Jul 2012
  • Location:
    Charleston, SC
  • Cash:
    1,000
  • High Fives:
    2,480

View PostMizzou_Fan, on 05 March 2014 - 05:38 PM, said:

How'd we drop 10 spots without playing?

They realized they never moved you down. Saying that... Go Mizzou on Saturday!!!

#332
rwspear

rwspear

    game recognize game and you lookin kinda unfamiliar right now

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Posts:
    3,817
  • Age:
    27
  • Joined:
    May 2010
  • Cash:
    1,000
  • High Fives:
    1,924
dont let rpi fool you, arkansas is the second best team in the sec

and we shouldve beat those jort wearing dicknoses

virgil caine is the name

i served on the danville train


#333
GatorUnvrsty

GatorUnvrsty

    AdminisGator

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Posts:
    25,072
  • Joined:
    Dec 2006
  • Location:
    The Beach
  • Cash:
    1,000
  • High Fives:
    4,168

View Postrwspear, on 05 March 2014 - 11:34 PM, said:

dont let rpi fool you, arkansas is the second best team in the sec

and we shouldve beat those jort wearing dicknoses

I'd agree that UAr is playing like the 2nd best team in the SEC right now; but they're still not even a .500 ball club on the road, which is significant... especially to the selection committee.

The win @ UK is about the only impressive win away from home; losses @ Mizzou, UT, UGA, LSU, even TAMU; and didn't have to play @ UF... the loss to the dicknoses was at BWA.

I noticed y'all didn't play a single away game OOC either... how'd you swing that?
Posted Image

#334
PuddingTime

PuddingTime

    Stoops Does Work

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Posts:
    38,718
  • Age:
    30
  • Joined:
    Oct 2006
  • Location:
    Lexington, KY
  • Cash:
    1,000
  • High Fives:
    9,219
I just know we're going to draw LSU and get beat in SECT.
"At Kentucky, we don't just play college basketball. We ARE college basketball." - Coach John Calipari

#335
rwspear

rwspear

    game recognize game and you lookin kinda unfamiliar right now

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Posts:
    3,817
  • Age:
    27
  • Joined:
    May 2010
  • Cash:
    1,000
  • High Fives:
    1,924

View PostGatorUnvrsty, on 06 March 2014 - 12:15 AM, said:

I'd agree that UAr is playing like the 2nd best team in the SEC right now; but they're still not even a .500 ball club on the road, which is significant... especially to the selection committee.

The win @ UK is about the only impressive win away from home; losses @ Mizzou, UT, UGA, LSU, even TAMU; and didn't have to play @ UF... the loss to the dicknoses was at BWA.

I noticed y'all didn't play a single away game OOC either... how'd you swing that?

i didnt say we were goooood...

...just the second best in the SEC

we didnt have any 'true' ooc away games. mike did not want us to start the season with losses.

virgil caine is the name

i served on the danville train


#336
Tider27

Tider27

    Bammer Moderator

  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Posts:
    37,362
  • Age:
    26
  • Joined:
    Jun 2007
  • Location:
    West AL
  • Cash:
    1,000
  • High Fives:
    14,171

View Postrwspear, on 06 March 2014 - 09:27 AM, said:



i didnt say we were goooood...

...just the second best in the SEC

we didnt have any 'true' ooc away games. mike did not want us to start the season with losses.

If y'all can't beat Bama this Saturday in T-town, then I don't think we can say there is a second best SEC team at all lol

.

.

.

Posted Image


#337
hog_heaven

hog_heaven
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Posts:
    4,107
  • Age:
    32
  • Joined:
    Jul 2012
  • Location:
    Charleston, SC
  • Cash:
    1,000
  • High Fives:
    2,480

View PostTider27, on 06 March 2014 - 09:40 AM, said:

If y'all can't beat Bama this Saturday in T-town, then I don't think we can say there is a second best SEC team at all lol

I actually think we lose @ Bama Saturday because of two reasons:

1. We always lose @ Bama

2. We just hung 100+ and beat Old Posted Image by 30..

#338
Tider27

Tider27

    Bammer Moderator

  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Posts:
    37,362
  • Age:
    26
  • Joined:
    Jun 2007
  • Location:
    West AL
  • Cash:
    1,000
  • High Fives:
    14,171

View Posthog_heaven, on 06 March 2014 - 11:04 AM, said:

I actually think we lose @ Bama Saturday because of two reasons:

1. We always lose @ Bama

2. We just hung 100+ and beat Old Posted Image by 30..

Not like I can say much since Bama is the worst road team in the SEC nearly, but Arkansas should beat a 12-18 team if they wanna dance higher.

.

.

.

Posted Image


#339
hog_heaven

hog_heaven
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Posts:
    4,107
  • Age:
    32
  • Joined:
    Jul 2012
  • Location:
    Charleston, SC
  • Cash:
    1,000
  • High Fives:
    2,480

View PostTider27, on 06 March 2014 - 11:10 AM, said:

Not like I can say much since Bama is the worst road team in the SEC nearly, but Arkansas should beat a 12-18 team if they wanna dance higher.

Normally I would agree. I just think for some reason, they will lose this game. Maybe a poor shooting night, maybe they are not playing with heart, maybe they are looking past Bama and at the SEC Tourney? IDK what it is... Just like Bama held serve against LSU, Old Posted Image, and MIZZOU at home.

Home court advantage is very real in the SEC. Only UF and UK have a winning road record.

#340
rwspear

rwspear

    game recognize game and you lookin kinda unfamiliar right now

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Posts:
    3,817
  • Age:
    27
  • Joined:
    May 2010
  • Cash:
    1,000
  • High Fives:
    1,924
im starting to think 90s hawgball has finally returned.

if we cant beat a Posted Imagety bama team with march madness as an enticement ill consider that bubble sufficiently popped.

we cannot lose.

virgil caine is the name

i served on the danville train


#341
GatorUnvrsty

GatorUnvrsty

    AdminisGator

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Posts:
    25,072
  • Joined:
    Dec 2006
  • Location:
    The Beach
  • Cash:
    1,000
  • High Fives:
    4,168

View Postrwspear, on 06 March 2014 - 09:27 AM, said:

i didnt say we were goooood...

...just the second best in the SEC

we didnt have any 'true' ooc away games. mike did not want us to start the season with losses.

Oh, y'all are definitely good; just want to see more consistency away from the house.

2-2 on a neutral court this year?
Posted Image

#342
JoeGator

JoeGator
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Posts:
    20,242
  • Joined:
    Apr 2009
  • Location:
    Charleston
  • Cash:
    50
  • High Fives:
    12,266

View PostPuddingTime, on 06 March 2014 - 05:37 AM, said:

I just know we're going to draw LSU and get beat in SECT.

Yeah, they are definitely a tough matchup for y'all.
LSU, Arkansas, Florida, and South Carolina are just bad matchups for the Cats.


































lulz

#343
rwspear

rwspear

    game recognize game and you lookin kinda unfamiliar right now

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Posts:
    3,817
  • Age:
    27
  • Joined:
    May 2010
  • Cash:
    1,000
  • High Fives:
    1,924

View PostGatorUnvrsty, on 06 March 2014 - 12:11 PM, said:

Oh, y'all are definitely good; just want to see more consistency away from the house.

2-2 on a neutral court this year?

yup, wins over smu and minn, lost to cal and the zags

virgil caine is the name

i served on the danville train


#344
Porcine

Porcine
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Posts:
    1,261
  • Age:
    31
  • Joined:
    Dec 2008
  • Location:
    Northern Arkansas
  • Cash:
    1,000
  • High Fives:
    356

View Postrwspear, on 06 March 2014 - 02:01 PM, said:

yup, wins over smu and minn, lost to cal and the zags
SMU was at home.
HelmMap.gif

#345
rwspear

rwspear

    game recognize game and you lookin kinda unfamiliar right now

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Posts:
    3,817
  • Age:
    27
  • Joined:
    May 2010
  • Cash:
    1,000
  • High Fives:
    1,924
...1-2

virgil caine is the name

i served on the danville train







0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users